Translate

недеља, 13. април 2014.

TMI TAG :)

Šta imaš na sebi? 
-Farmerke, majica, džemper, starke i to je to!

Da li si ikada bila zaljubljena?
-Yup, jednom!

 Užasni raskid?
-Ni veza, ni raskid! Mhmm.

 Koliko si visoka?
 -Ne znam...

 Koliko kilograma imaš?
-Ne znam i ne želim da znam...

 Imaš li tetovaže?
- Ne, ali volim ih i možda čak i uradim jednu na zglobu!

 Imaš li pirsinge?
- Ne, nisam luda za njima!

 OTP?
- Carrie Bradshaw and Sebastian Kidd; Stelena!

Omiljena serija?
- Vampirski dnevnici!  

Kvalitete koje tražiš od partnera?  
-Samostalan, pristojan i romantičan! Da znam- Forever alone! :P

Koliko imaš godina?
- 15!

 Omiljena izreka-qoute?
-Ako želite izbeći kritiku ne recite ništa, ne radite ništa i budite ništa  :/
 Mislim da je ova rečenica jako bitna i jedan je od mojih motiva. Nikada ne možete svakome ugoditi i ne pokušavajte jer ćete vi na kraju biti krivi. Provereno!


Omiljeni glumac?
-Mario Casas (vazduh molim!).

 Omiljena boja?
-Plava, roze.

Glasna ili tiha muzika?Uglavnom zavisi od raspoloženja. U kolima volim da bude jako glasna, ali kada sam kući odgovara mi tiša muzika!

 Gde ideš kada si tužna?
 -Nemam ni jedno posebno mesto. Volim da se uvučem u svoju sobu i slušam neke tužne pesme i to je sve... Medjutim, kada sam u mogućnosti izadjem napolje, sednem na ljuljašku i razmišljam o životu...

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
- Do 15 minuta, manje-više...Uglavnom više hahh... Znate mi devojke imamo dosta obaveza! Kada ne perem kosu uglavnom 10min. ali kada je perem verovatno oko 30min.
 
Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru?
- Oko sat vremena kada se šminkam.

Jesi li se ikada potukla?
- Ne hahah i iskreno ne bih volela. U tom slučaju verovatno bih bila gubitnica hahahah!
  
 Turn on?
- Mmm pa verovatno smisao za humor i lep parfem.

 Turn off?
-Kada je neko opsednut samim sobom i kada previše brine o popularnosti i položaju u društvu. Odvrartni su mi momci koji se ponašaju kao devojke u najgorem dobu puberteta!

Zašto pišeš blog? 
-Zato što želim da ljudi čuju za mene i želim da postanem YouTuber i ovo mi je neka vrsta pripreme za sve to...



Strahovi?
- Bube, insekti, sve što gmiže, puzi ili zuji oko mene i ima više od 4 noge. Ghh ježim se. Da, to mi je najveći strah, ali tu su i strah od visine, pedofila, smrtonosnih bolesti...

 Šta te je poslednji put rasplakalo?
-Svadja sa BFF :( Keep calm sada je sve OK!

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?
-Danas mami!

Značenje iza naziva tvog bloga?
-Pa kada sam napravila blog želela sam da on bude neka vrsta mog dnevnika, ali vremenom počela sam da pišem o svemu što mi padne na pamet!

 Poslednja knjiga koju si pročitala?
 -Kalifornijska ljubav (Sestre po stilu) - Liz Elves.

Knjiga koju trenutno čitaš?
- Istina o večnosti - Sara Desen.


Poslednja serija koju si odgledala?
- The Carrie Diaries.

 Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
 - Moja BFF Sofija!

Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?
-Takodje moja najbolja drugarica Sofija!

 Omiljena hrana?
- To je jako teško pitanje, uglavnom jedem sve. Ali mogu da izdvojim pastu, sladoled i jabuke! Da daa jabuke!

Mesto koje želiš da posetiš?

-Hmm London, New York i Pariz! 

Tvoje poslednje putovanje bilo je gde? 
-U Grčku sa roditeljima i bratom...Bilo je prelepo! 

Imaš li simpatiju? 
-Zayn Malik baby :-*

Kada si poslednji put poljubila nekoga?
-Danas, brata! 

Kada te je poslednji put neko uvredio?
 -Pa ne znam tačno... 

Omiljeni slatkiš? 
-Zašto ovo teško pitanje? Hahahah pa verovatno sve, ali najviše volim čokoladu Najlepše želje (mlečnu) i palačinke!

Sviraš li neki instrument? 
-Ne, nažalost nisam talentovana ni za pevanje, ni za sviranje! :( 

Omiljeni deo nakita? 
-Pa nemam ni jedan da izdvojim, ali najviše volim velike ogrlice.

Treniraš li neki sport?
-Ne, smotana sam jako i lopta mi je u većini slučajeva neprijatelj! :(

Pesma koju pevušiš? 
-Shakira -Empire! 

Omiljena pick up rečenica?
 -Nemam je :P 

Da li si je ikada upotrebila?
 -/

Ko bi sledeći trebao da odgovori na ova pitanja? 
- Ko god to želi! :D

Dakle to je to! Nadam se da vam se svidelo i da ste me malo bolje upoznali! Ly :D

                                                                             
















2 коментара:

  1. Uzivala sam dok sam citala post....Ako zelis pogledaj moj post danas sam ga izbacila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uzivala sam dok sam citala post....Ako zelis pogledaj moj post danas sam ga izbacila :)

    ОдговориИзбриши